Tilfredse kunder er altafgørende for Bloomit
Hos Bloomit.dk er vi dedikerede til at levere friske blomstrende øjeblikke præcis til rette tid og sted, og vi stræber efter at gøre det hver eneste gang. Skulle der alligevel mod forventning opstå en fejl, er vi her for at rette den hurtigt.
Vi beder dig kontakte os indenfor 24 timer efter leveringen af din ordre. Vi bestræber os på at have en afgørelse på din henvendelse indenfor 1-3 hverdage.
Transportskade
Er du hjemme ved modtagelsen skal skaden anføres til buddet. Samtidig bedes du tage et foto af skaden og anmelde den til os på denne formular. Er du ikke hjemme ved modtagelsen, skal skaden anmeldes med det samme, du kommer hjem – og senest indenfor 24 timer efter modtagelsen. Vi vurderer skaden så hurtigt som muligt ud fra din beskrivelse og dine fotos. Sagen kan løses på følgende måde:
Floristen tager produktet retur og udbedrer skaden.
Floristen tager produktet retur og leverer et nyt produkt til modtageren.
Reklamation
Har du mod forventning haft en "vissen" oplevelse, så frygt ej
Vigtigt! Hvis du ikke modtager et autosvar inden for 60 minutter efter at have sendt din reklamation, kontakt venligst vores kundeservice på tlf. 35 85 80 12 eller [email protected]
SPRED GLÆDE
Oftest stillede spørgsmål
Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedrørende bestilling og vores ordrehåndtering.
Se faqUdbringning
Blomsterudbringing
Udbringning af blomster er en opgave, som vi tager meget seriøst. Det er en forudsætning, at blomsterleveringen er korrekt udført for, at din blomsterhilsen bliver en positiv oplevelse.
Se mere