Sådan hjælper vi dig
Tilfredse kunder er altafgørende for Bloomit
Hos Bloomit.dk er vi dedikerede til at levere friske blomstrende øjeblikke præcis til rette tid og sted, og vi stræber efter at gøre det hver eneste gang.
Skulle der mod forventning opstå en udfordring, står vi klar til at hjælpe dig hurtigt og effektivt.
For at sikre den bedste løsning beder vi dig kontakte os inden for 24 timer efter levering af din ordre. Vi arbejder for at behandle din henvendelse inden for 1-3 hverdage, så du hurtigt kan få klarhed.
Få hjælp, hvis der er sket en fejl
Hvis der er sket en fejl med din levering, beder vi dig tage billeder af problemet og udfylde nedenstående formular. Det er vigtigt, at vi modtager din anmeldelse senest 24 timer efter, at du har modtaget din ordre. Vi vurderer din henvendelse ud fra din beskrivelse og billeder og sørger for en hurtig løsning.
Send os dine oplysninger
Vigtigt! Hvis du ikke modtager et autosvar inden for 60 minutter, kontakt venligst vores kundeservice på tlf. 35 85 80 12 eller [email protected]
SPRED GLÆDE
Oftest stillede spørgsmål
Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedrørende bestilling og vores ordrehåndtering.
Se faqUdbringning
Blomsterudbringing
Udbringning af blomster er en opgave, som vi tager meget seriøst. Det er en forudsætning, at blomsterleveringen er korrekt udført for, at din blomsterhilsen bliver en positiv oplevelse.
Se mere